Coronavirus: Lees hier de laatste update en veelgestelde vragen rondom onze vakanties

Veel gestelde vragen

Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen per rubriek.
Rechts kunt u de verschillende rubrieken vinden.

Geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op, klik hier.

Reserveren

Zijn de prijzen op uw website per persoon?

De prijzen genoemd op onze website zijn altijd per persoon.

De reserverings-/boekingskosten op uw website, zijn deze per persoon of per boeking?

De reserverings-/boekingskosten zijn altijd per hele boeking en nooit per persoon.

Kan ik een specifieke stoel reserveren?

Indien u op een specifieke stoel wilt zitten, dan kunt u tegen bijbetaling een stoel naar keuze reserveren.

Wij gaan met meerdere personen. Zitten we bij elkaar in de touringcar?

Omdat bij sommige reizen meerdere touringcars worden ingezet, raden wij het u aan om alle personen van uw reisgezelschap op één boeking te zetten.

Optie: gegegarandeerd naast elkaar zitten
Als u zeker ervan wilt zijn dat u gegarandeerd bij elkaar zit, kunt u de optie ‘gegarandeerde stoelen naast elkaar’ toevoegen bij het maken van de boeking.

Indien u deze optie niet boekt, kunt u gewoon gaan zitten waar plaatsen vrij zijn, maar aangezien wij meerdere personen in de touringcar meenemen en vaak passagiers in oneven aantallen boeken, kan het voorkomen dat u dan niet naast elkaar zit.

Mag ik de vertrekdatum wijzigen als ik heb geboekt?

Binnen 14 dagen voor de geboekte aankomstdatum is het niet meer mogelijk om de datum te wijzigen, dit omdat de stoelen in de touringcar en eventuele hotelkamer(s) al voor u gereserveerd zijn.

Als het om een latere reis gaat, kunt u (hoofboeker) altijd schriftelijk contact met ons opnemen om uw boeking om te zetten naar een andere datum. De wijzigingskosten hiervoor bedragen eenmalig €15,-. 

Hoe kan ik mijn reis annuleren?

Indien een overeenkomst wordt geannuleerd (alleen schriftelijk mogelijk door de hoofdboeker), kan de reisorganisator de reiziger naast eventueel verschuldigde kosten* de volgende annuleringskosten in rekening brengen:
- Bij annulering tot de 28e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
- Bij annulering vanaf de 28e kalenderdag (inclusief) tot de 21e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
- Bij annulering vanaf de 21e kalenderdag (inclusief) tot de 14e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
- Bij annulering vanaf de 14e kalenderdag (inclusief) tot de 5e kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
- Bij annulering vanaf de 5e kalenderdag (inclusief): de volledige reissom.
* Bij annuleringen van boekingen die gemaakt zijn via actie-sites of met een voucher/waardebon, gelden 100% annuleringskosten.

De annuleringskosten worden berekend over het totaalbedrag min reserveringskosten, eventuele reis- en/of annuleringsverzekering, SGR bijdragen en wijzigingskosten, deze dient u volledig te voldoen.

Worden de reserveringskosten per persoon of per boeking berekend?

De reserveringskosten worden altijd eenmalig per boeking in rekening gebracht. Uitzonderingen bij acties voorbehouden.

Informatie

Bezoekadres:
Patersplein 42
6351 EW Bocholtz

Tel: 085 00 63 700 (lokaal tarief)
Whatsapp: 06 - 3955 8044

e-mailadres

contact@slangenreizen.nl

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Reisbrochure 2020

Vraag onze papieren folder aan

Aanmelden voor nieuwsbrief?